twilightrpg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


RPG, gebasseerd op de twilight saga.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huize Cullen.

Ga naar beneden 
+2
Bella
Carlisle Cullen
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 05-05-09

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 5:20 pm

Alice schreef:
Jacob schreef:
((jacob stond in het midden te dansen 'Bella is to sexy for his loooooooove' :kleuter:))

((ga weg hond :@))

((bloedzuigaaaaaaah oke nu stop ik))
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 5:22 pm

Alice schreef:
Mijn fout, mijn fout. Alice schrok even van Edwards reactie - ze had het niet zien aankomen maar sprong daarna gelijk op en rende achter Edward aan. 'Edward! Wait!' riep ze, ondertussen nog rennend. Haar voet stootte tegen de rand van de tafel maar pijn deed het toch niet en ze rende gewoon door. 'Hij bedoelde het niet zo!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 5:31 pm

"Ze bedoelen het nooit zo," antwoorde Edward sarcastisch. "Alice, laat me nu maar, ik zal wel zien wat ik doe -" Hij keek Alice aan, het zo breekbare gezichtje van Alice, daarna nog naar een paar schaduwen van zijn familie. Hij moest gewoon weg. Misschien vond hij ooit een beheersing
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 5:36 pm

'Edward-' Alice brak haar zin af voordat ze hem afmaakte. Carlisle verdedigen was nu niet het meest geweldige idee om te doen, het zou Edward waarschijnlijk alleen maar meer van streek maken. 'You need to calm down,' zei ze toen maar. Wie weet wat hij zou doen als hij zich zo voelde - waarschijnlijk dingen waar hij later spijt van kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 5:39 pm

Edward keek Alice aan. "En daarom ga ik weg." Hij liep nu de trap af. "Je ziet me vanzelf wel weer verschijnen , Alice." Hij zuchtte nog even diep. Als ik nog maar verschijn-
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 5:41 pm

'Waarom?' Vragend keek Alice Edward aan. 'Waarom loop je weg van je problemen?' Carlisle ging er echt niet blij mee zijn als hij wist dat Edward écht kwaad weggegaan was. Hij bedoelde het alleen maar goed, op zijn manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 5:45 pm

Edward keek Alice aan. "Om Bella veilig te houden, daarom." Hij rolde met zijn ogen. "Je moet begrijpen dat ik dit ook voor mezelf doe -" Hij brak zijn zin af. "Laat me nu maar gaan jagen, laat mij nu maar gewoon. Het is het beste Alice, dat moet je begrijpen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlisle Cullen

Carlisle Cullen


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 05-05-09
Woonplaats : Forks

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 5:53 pm

'Edward? Zoon?' Carlisle zocht Edward op, en vond hem uiteindelijk.
'Ik wou je enkel het gevaar tonen. Maar je zal haar uiteindelijk moeten vertellen wat we zijn.'
Het kan niet zo blijven duren. Sinds hij blijkbaar met die 'Bella' optrekt, is hij nogal prikkelbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 5:55 pm

'Edward..' begon Alice, maar op dat moment kwam Carlisle al aan. Misschien was het beter dat ze even niks zei. Haar blik ging van Edward naar Carlisle en weer terug. What is he going to say?
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlisle Cullen

Carlisle Cullen


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 05-05-09
Woonplaats : Forks

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 5:57 pm

'Alice, het is beter dat je even weggaat.'Zei Carlisle, nog steeds op een beleefde toon.
Hij keek even streng naar Alice, die blijkbaar ook iets wou zeggen tegen Edward.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 5:58 pm

Edward hief zijn schouders op. "Laat me nu jagen? Laat me, me leren te beheersen. Is dat zó moeilijk?" mompelde hij. En het was toch niet eens zeker dat hij het Bella hoefde te vertellen? Wat was dit voor een familie? Hij opende de deur. "Je ziet me wel weer verschijnen," mompelde hij. Daarna keek hij Alice aan. "En ik loop niet weg van mijn problemen, ik probeer ze op te lossen-"
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlisle Cullen

Carlisle Cullen


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 05-05-09
Woonplaats : Forks

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 6:00 pm

'Edward. Ik kan je niet léren beheersen, dat weet je! Je moet het zelf doen, zelf kunnen.'Zei Carlisle, die achter Edward heenging.
'En wat zal Bella dan denken als je niet blijft eten, blijft drinken? Als je bij zonnige dagen weggaat?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 6:01 pm

Alice' mond viel bijna open van verbazing om Carlisles bevel - zo klink het in ieder geval - en zijn uitdrukking. Ze deed toch niks fout? She was first! 'Eh, okay..' bracht ze uit, nog steeds verbaasd. Daarna liep ze terug naar de eerdere kamer en liet ze zich in dezelfde stoel vallen, haar ogen alleen gericht op Jasper.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 6:02 pm

((Ik heb amper met Bella gesproken..??))
Edward keek Charisle aan. "Goh, dat had ik nog niet door?" beet Edward hem toe. "En daarbij, ik ken Bella nog niet eens goed. Ik heb alleen biologie met haar en jullie denken meteen dat ik een relatie heb"?" Nu liep Edward de deur uit. "IK GA JAGEN-" schreeuwde hij voor de laatste keer en hij gooide de deur met een klap dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlisle Cullen

Carlisle Cullen


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 05-05-09
Woonplaats : Forks

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 6:03 pm

'Waarop? En alleen?!'riep Carlisle Edward na. 'En sorry, als je geen relatie hebt!'

((xD))
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 6:05 pm

Alice schrok niet van de deur die opeens dichtgeklapt werd, ze had het vlak van tevoren zien aankomen. [i]Het gaat niet alleen om het biologie lesuur..[i] Edward woorden waren duidelijk tot hier te horen geweest, maar er klopte niks van. Ze had het hem toch uitgelegd? Sort of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 6:08 pm

Jasper had het gesprek gevolgd maar hield zich stil, wat ze op dit moment deden was niet verstandig. Ze zette Edward alleen maar onder druk, en bekeken dingen niet van zijn kant. Toen Alice kwam binnenkwam keek hij gelijk op en keek haar aan. 'Gaat het?' vroeg hij bijna fluisterend, Alice bedoelde het alleen maar goed. Carlisle had wat verkeerd gehandeld hier .. maar daar zou Jasper niks over zeggen. Dat zou Carlisle zich wel realiseren. Op dit moment boeide dat zich niet veel, hij had Alice bijna van streek gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 6:11 pm

Edward hoorde het niet meer. Hij zou nu gaan jagen, hoelang wist hij niet. Maar hij zou gaan jagen en terugkomen als hij wist dat hij zich zou kunnen beheersen. Hij zou school missen, maar Charisle zou er vast en zeker voor zorgen dat alles klakkeloos verliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlisle Cullen

Carlisle Cullen


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 05-05-09
Woonplaats : Forks

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 6:13 pm

((Charlisle? XD))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 6:14 pm

((dat typt ze echt altijd haha XD))
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 6:16 pm

((bleegh, dat is zo irritant met die l U__U))
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 6:18 pm

Alice knikte, Jasper nog steeds aankijkend. 'Hij is kwaad weggegaan,' zei ze, net zo zacht als Jasper. Alsof ze dat hier niet mee hadden gekregen; Edward had zo hard lopen roepen. Ze glimlachte even. Jasper zou alleen maar bezorgd zijn als ze zich niet goed voelde of die indruk wekte, en dat moest hij juist niet zijn. 'He will be back,' zei ze, meer om zichzelf te overtuigen. Ze zag hem namelijk in geen enkel visioen tot nu toe terugkeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 6:32 pm

Jasper knikte zacht en keek haar nog steeds aan. Hij kon Alice wel uren aanstaren zonder ook maar verveeld te raken. 'Don't worry.' fluisterde hij weer en plakte er een hele kleine glimlach achter. Hij keek Alice nog steeds een beetje doorzoekend aan, hij kon er echt niet tegen als vrolijk was .. en hij haar gestrest zag. Daarna liep hij naar haar toe en begon hij haar te slaan omdat ze Jacob haat Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 6:35 pm

'I won't,' zei Alice, half gelogen, half de waarheid verteld. Ze zou zich geen zorgen maken, niet wanneer ze Edward terug zou zien komen. Maar hij kwam niet terug - niet zoals zij het zag. Dat kon dus twee dingen betekenen. Of hij kwam niet terug, of hij moest zijn beslissing nog maken. Ze ging voor het laatste, dat moest ze. Edward zou toch nooit voor altijd wegblijven? He couldn't do that. Ook zij bleef terugstaren. opeens rook ze iets smerigs, het leek wel hond, vieze stinkhond. Weerwolfgeur-hond!

((hhahaa jk.))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Emptydo mei 07, 2009 7:36 pm

(hahahaha stommie Mad )

Jasper bleef haar aanstaren en trok een schuin hoofdje naar haar op. Hij zou iets moeten verzinnen om nu even haar afleiding te geven, hij vond het echt niet leuk dat Alice niet vrolijk was zoals ze normaal was. Bling! Er schoot een super mega idee, die Jasper HELEMAAL zelf heeft verzonnen te binnen. 'Tennissen?' vroeg hij toen, en plakte er een schuine kleine grijns achter waarbij je zijn tanden zag. Dat zou Alice haar gedachten wel wat afleiden, en het zou helemaal tofferdepof worden fnjsajnfsa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huize Cullen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Cullen.   Huize Cullen. - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huize Cullen.
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huize Swan
» Alice Cullen
» Edward Cullen
» Carlisle Cullen
» Het bos rondom Cullen's huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
twilightrpg :: RPG :: Rpg - Forks-
Ga naar: